Rady pracowników - wybrane problemy prawne
-
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
-
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
-
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Od 25.5.2006 r. obowiązuje ustawa z 7.4.2006 r. o informowaniu pracowników i przeprowadzaniu z nimi konsultacji. Podstawowy obowiązek jaki z niej wynika dotyczy pracodawców zatrudniających co najmniej 100 pracowników, którzy muszą stworzyć w zakładzie pracy procedury powiadamiania pracowników o istotnych wydarzeniach i decyzjach, a niekiedy konsultowania ich z nimi. Od 24.3.2008 r. obowiązek ten będzie także dotyczył pracodawców zatrudniających co najmniej 50 pracowników. Celem tego opracowania jest omówienie obowiązków wskazanych w ustawie oraz pomoc we właściwym zrozumieniu jej przepisów a także wskazanie pułapek, w które można wpaść przy jej stosowaniu.
00245200
Opis
- Grubość
- 20
- Seria
- Biblioteka Monitora Prawa Pracy
- Wysokość
- 205
- Szerokość
- 146
- Wiek
- 15-99 lat
- Data wydania
- 2006-12-19
- Autor
- Grzegorz Orłowski
- Rok wydania
- 2007
- Liczba stron
- 88
- Miejsce wydania
- Warszawa