Marketing dla prawników
-
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
-
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
-
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę" koncepcji marketingowej.
Książka "Marketing dla prawników" zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata.
00218700
Opis
- Grubość
- 11
- Seria
- Marketing
- Wysokość
- 220
- Szerokość
- 150
- Wiek
- 15-99 lat
- Data wydania
- 2006-03-27
- Autor
- Andrea Dahmen
Bernd Ebel
Brunhilde Steckler
Frank E. R. Diern
Heinrich Holland
Holger Meister
Klaus D. Kapellmann
Klaus Huberti
Marta Szafrańska
Martin W. Huff
Ralf B. Abel
Reiner Bröckermann
Ulla Meister
Werner Pepels
Wolf Dieter Mangler
Wolfgang Oehme
Wolfram Meven - Rok wydania
- 2006
- Liczba stron
- 222
- Miejsce wydania
- Warszawa