Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
-
Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
-
Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
-
Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
Podręcznik Zarządzanie marketingowo-logistyczne kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu, na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotów związanych z procesami rynkowymi. Może ponadto zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw wdrążających nowoczesne koncepcje i metody zarządzania.
W publikacji omówiono koncepcję zintegrowanego zarządzania marketingowo-logistycznego, zdefiniowano najistotniejsze procesy marketingowe i logistyczne, związane z tworzeniem wartości dodanej (dla klienta i dla przedsiębiorstwa), przedstawiono pojęcie efektywności, wskaźniki służące do jej oceny. Ponadto scharakteryzowano cechy i założenia koncepcji: reengineeringu, kluczowych kompetencji, organizacji wirtualnej, TQM, ECR, TMB, Lean Managementu i benchmarkingu. Ważnym uzupełnieniem książki są wyniki badań empirycznych, ilustrujące wykład.
Opis
- Grubość
- 20
- Seria
- Studia Ekonomiczne
- Wysokość
- 235
- Szerokość
- 155
- Wiek
- 15-99 lat
- Data wydania
- 2005-11-28
- Autor
- Rafał Matwiejczuk
- Rok wydania
- 2005
- Liczba stron
- 209
- Miejsce wydania
- Warszawa