Zarządzanie marketingiem

  • Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Polityka bezpieczeństwa (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady dostawy (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)
  • Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”) Zasady zwrotu (edytuj za pomocą modułu „Bezpieczeństwo klienta”)

Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.

Nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat uznaniem na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o nowe elementy: sygnalizowanie omawianych problemów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, pytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić zarówno odnalezienie poszukiwanych informacji, jak i przyswojenie wiedzy.

00283200

Opis

Grubość
10
Seria
Marketing
Wysokość
238
Szerokość
165
Wiek
15-99 lat
Data wydania
2008-11-13
Autor
Zdzisław Knecht
Rok wydania
2008
Liczba stron
224
Miejsce wydania
Warszawa